reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Helena Mezenská

Helena Mezenská

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Spotrebiteľská ombudsmanka, zakladateľka združenia OMBUDSPOT, poslankyňa NRSR za hnutie OBYČAJNÍ ĽUDIA a nezávislé osobnosti Zoznam autorových rubrík:  Myslím siNa spotrebiteľské témyO politike

reklama

Myslím si

Prečo sa idea zastúpenia Slovenska v europarlamente neujala

Helena Mezenská

Politika Prečo sa idea zastúpenia Slovenska v europarlamente neujala

Nedávno ma kontaktoval istý študent, ktorý sa ma v rámci svojej školskej práce pýtal na názory ohľadne Slovenska a jeho fungovania v Európskej únii. Som rada, že sa mladí ľudia o problematiku zahraničnej politiky zaujímajú a veľmi príjemne ma prekvapil všeobecný rozhľad tohto nádejného absolventa. Zároveň mi dal podnet na toto krátke zamyslenie sa.

  • 17. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 8
Kupónová privatizácia bola a dodnes je veľkým podvodom

Helena Mezenská

Kupónová privatizácia bola a dodnes je veľkým podvodom

Kupónová privatizácia má dodnes nepriaznivé dozvuky vo forme vyťahovania nemalých poplatkov v kupónovej privatizácii. za bezcenné papiere.

  • 4. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 11
reklama
SkryťZatvoriť reklamu